Szanowni Państwo.

W piątek 04.06.2021 r. infolinia będzie nieczynna. Prosimy o przesyłanie ewentualnych zgłoszeń na adres e-mail pomoc@makplus.pl
Zgłoszenia będą obsłużone w kolejnym dniu roboczym.

Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Informujemy, że dnia 5.01.2021 od godz. 17:00 do 6.01.2021 do godz. 23:30 będą trwały prace konserwacyjne.

Dla bibliotek oznacza to przede wszystkim brak możliwości dodawania nowych czytelników oraz nowych książek.

Wystąpią też utrudnienia w zamówieniach złożonych przez Internet (w serwisie szukamksiążki.pl). W związku z tym na czas pilnej interwencji serwis szukamksiążki.pl zostanie całkowicie wyłączony.

Za utrudnienia w serdecznie przepraszamy.

Zespół MAK+

Szanowni Państwo.

W czwartek 24.12.2020 r. infolinia będzie nieczynna. Prosimy o przesyłanie ewentualnych zgłoszeń na adres e-mail. Zgłoszenia będą obsłużone w kolejnym dniu roboczym.

Za urudnienia serdecznie przepraszamy.

Szanowni Państwo.

W piątek 14.08.2020 r. infolinia będzie nieczynna.

Z utrudnienia serdecznie przepraszamy.

 

Zespół MAK+

10.06.2020 r.

Szanowni Państwo.

W piątek 12.06.2020 r. infolinia będzie nieczynna. Prosimy o przesyłanie ewentualnych zgłoszeń na adres e-mail. Zgłoszenia będą obsłużone w kolejnym dniu roboczym.

Za urudnienia serdecznie przepraszamy.

30.04.2019

Szanowni Państwo.

W związku z długim weekendem, w czwartek, 2 maja 2019 r. infolinia będzie niedostępna.

Za utrudnienia przepraszamy.

Informujemy, że w dniach 10-12 listopada odbędzie się przełączenie głównych serwerów MAK+ na nową infrastrukturę IT. Będzie się to wiązało z wyłączeniem dostępu do bazy centralnej systemu MAK+. Dla bibliotek oznacza to przede wszystkim brak możliwości dodawania nowych czytelników i nowych książek. Niestety jest jeszcze funkcjonalność, która nie będzie działała - zamówienia złożone przez Internet (w serwisie szukamksiążki.pl)  nie będą spływały do MAK+. W związku z powyższym podjęliśmy decyzję o całkowitym wyłączeniu serwisu szukamksiążki.pl i umieszczeniu w tym miejscu informacji o trwających pracach. Sugerujemy, abyście Państwo umieścili w widocznym dla czytelników miejscu informację o braku możliwości dokonywania rezerwacji przez Internet w dniach od 9 (wieczór) do 13 (wczesne godziny poranne) listopada. Za utrudnienia w pracy serdecznie przepraszamy. Jesteśmy pewni, że korzyści płynące z uruchomienia całkowicie nowej infrastruktury w pełni wynagrodzą kilkudniowe niedogodności.

Zespół MAK+

2018-07-10

Szanowni Państwo,

zakończyliśmy migrację danych Bazy Centralnej na nową infrastrukturę. Dodawanie nowych opisów bibliograficznych, wyszukiwanie w BC oraz rejestracja nowych czytelników zostały przywrócone.
Trwają jeszcze drobne prace konserwacyjne, ale nie mają większego wpływu na wyżej wymienione funkcjonalności.

Za utrudnienia przepraszamy.

Zespół MAK+

 

2018-07-09

Szanowni Państwo,

ze względu na migrację Bazy Centralnej na nową infrastrukturę serwerową mogą nastąpić problemy z dostępem do wyszukiwania w BC oraz z rejestracją nowych czytelników. Wszystkie pozostałe funkcjonalności są dostępne i działają poprawnie. Po zakończeniu migracji opublikujemy stosowny komunikat.

Za utrudnienia przepraszamy.

Zespół MAK+